Q&A

Τι μέτρα προστασίας παίρνετε στο ξενοδοχείο απέναντι στον covid-19; 

Στο ξενοδοχείο ακολουθούμε όλες τις τελευταίες συμβουλές από τους ειδικούς για να προστατεύσουμε τους πελάτες και το προσωπικό. Το προσωπικό εκπαιδεύεται καθημερινά στους νέους τρόπους λειτουργίας κάτω από τους οποίους πρέπει να λειτουργήσει το ξενοδοχείο. Έχουμε προμηθευτεί λάμπες UV για να αποστειρώνεται το δωμάτιο μετά την αναχώρηση το πελάτη. Παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις και τις νέες πληροφορίες από τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας , αλλά και από τους ελληνικούς φορείς.

– Παρέχουμε σε κάθε μέλος του προσωπικού επαρκή μέτρα προσωπικής προστασίας

-Τώρα υπάρχει ειδικός εξοπλισμός (ιατρικό κιτ) σε περίπτωση που συμβεί κάποιο συμβάν.

– Στη ρεσεψιόν θα υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τους επισκέπτες.

– Εγκαταστήσαμε στην ρεσεψιόν σήμανση για να μην γίνεται συνωστισμός.

– Πριν από την άφιξή σας, θα λάβετε μια φόρμα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας (όνομα, αριθμός διαβατηρίου, αριθμό τηλεφώνου, χώρα, εθνικότητα), οπότε κατά την άφιξή σας θα πρέπει απλώς να πάρετε το κλειδί του δωματίου.

– Πριν από την άφιξή σας, θα λάβετε ένα e-mail με όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε για τη διαμονή σας.

-Απολύμανση των κλειδιών.

– Νέα ώρα check out στις 11:00 και check in στις 15:00

-Υπηρεσίες καθαριότητας  σε όλους τους δημόσιους χώρους και ιδίως σε είδη υψηλού κινδύνου.

– Καθαρισμός δωματίων με καθαριστικό ατμού

Πως να φτάσω στο ξενοδοχείο από το αεροδρόμιο;

To ξενοδοχείο μας παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο με κόστος 60 ευρώ ανά δωμάτιο. Σε περίπτωση που η κράτηση γίνει απευθείας μέσα από τη σελίδα μας και η διαμονή στο ξενοδοχείο ξεπερνά τα 4 βράδια η υπηρεσία αυτή παρέχεται δωρεάν.

Πως μπορώ να κάνω κράτηση;

Η διαδικασία της κράτησης στο ξενοδοχείο μας μπορεί να γίνει είτε μέσα από τη σελίδα μας, είτε από κάποιο συνεργαζόμενο κανάλι, είτε μέσω email ή τηλεφώνου. Επιλέγετε τις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν, τον τύπο δωματίου, τον τρόπο πληρωμής και συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία. Σύντομα θα λάβετε κάποιο επιβεβαιωτικό email.

Πως μπορώ να αλλάξω- ακυρώσω την κράτηση μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση σας ακολουθώντας παρόμοιο τρόπο με αυτόν που κάνατε την κράτηση. Βρίσκετε την κράτηση σας στο κανάλι που την πραγματοποιήσατε και σας δίνετε η επιλογή να την μορφοποιήσετε ή να την ακυρώσετε. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με email ή τηλεφωνικά απευθείας στο κατάλυμα μας με  τα στοιχεία της κράτησης σας και  να κάνουμε εμείς τις οποιεσδήποτε αλλαγές.

Ποια η διαφορά της flexible από την non refundable κράτηση; 

H flexible κράτηση δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να πληρώσει στο κατάλυμα ενώ στην non refundable o πελάτης χρεώνεται την ώρα που πραγματοποιεί την κράτηση του.

Χρειάζεται να ενημερώσω για την ώρα της άφιξης μου;

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την ώρα της άφιξης του πελάτη μας εφόσον έχει επιλέξει την μεταφορά του από το αεροδρόμιο προς το ξενοδοχείο μας.

Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης κράτησης; 

Στην περίπτωση της flexible κράτησης η ακύρωση μπορεί να γίνει χωρίς χρέωση έως 60 ημέρες πριν την προγραμματισμένη σας άφιξη στο ξενοδοχείο μας. Σε περίπτωση που γίνει μετά τις 60 ημέρες η χρέωση είναι 50 % του συνολικού ποσού. Εάν η κράτηση σας είναι non refundable τότε το ποσό που έχετε πληρώσει είναι μη επιστρέψιμο.

Χρειάζομαι μεταφορικό μέσο για να επισκεφτώ τα αξιοθέατα του νησιού;

Για την επίσκεψη των διάσημων αξιοθέατων του νησιού (ναυάγιο, γαλάζιες σπηλιές κτλ) διοργανώνονται σε καθημερινή βάση εκδρομές, οδικές και θαλάσσιες. Μπορείτε να κάνετε κράτηση σε κάποια από αυτές διαδικτυακά είτε να μας ρωτήσετε για τις επιλογές σας μέσω email ή απευθείας στο κατάλυμα.     

Οι Κριτικές των Επισκεπτών μας

Stay social at #iakinthostsilivibeach
  • 2 weeks ago
    5 months ago
    9 months ago
    11 months ago
    12 months ago
    1 year ago